Kärleken till ens barn är obeskrivligt

Nu har min man och jag varit och badat själv igen.
Fan va det var skönt i vattnet.
Blåste lite kallt när man kom upp bara.
Nu väntar jag och Antonio på att min man ska klippa gräset klart innan Antonio får vila.
Jag är hungrig men får vänta tills bebis sover.
Antonio har precis tryckt i sig massa jordgubbar, villket han älskar.

Gud vad jag älskar min lill kille, han är för söt.
Helt underbar, finns inga ord som beskriver kärleken till ens barn.
Jag tycker inte att man vet vad äkta kärlek är förens man får barn, innan jag fick Antonio trodde jag inte att jag kunde älska någon mer än vad jag älskar min man.
Men gisses va fel jag hade, jag menar för ens barn kan man verkligen göra vadsom helst.
Det räker med att jag bara kollar på honom och så kan jag börja gråta för att han är så fin.
Han är min lilla bebis.
Man gör allt för att han aldrig ska vara ledsen.
Även om man inte alltid kan göra honom glad.
Men när man ser Antonio le eller skratta så smällter ens hjärta.
När man är på dåligt hur är allt man behöver är att se på sin skatt så blir man glad nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0