Glad

Nu har jag bestämt att jag ska försöka vara lite mera possetiv och glad i min blogg.
Tänkt på att det blir mycket irritation och arghet eller vad det heter, nu när man är gravid.
Gu jag kan bli förbannad för minsta grej villket inte är bra, innan jag var gravid hadde jag världens tålamod när det gällde Antonio nu kan jag bli galen för att han bara gnäller och gnäller även om jag försöker att inte bli arg.
Nu ska mamma och jag kolla på Dia bilder, hur landet såg ut förut.
Sen ska jag sova jag är döds trött.

Sen blir det massa stress när jag kommer hem massor att fixa,
måste se till att vi har pengar eftersom att föräldrarpenningen tar slut nu i agusti.
Vill inte få pengar av Soc :)
Sen måste jag kolla skola om jag ska gå kvar.
Måste lämna in Antonios bärsele och se om dom kan laga den.
Måste kolla på vagn
Måste se till att jag och min man kan gå och prata med en parterapeft.
(Inte för att vi har det dåligt) mera för att vi behöver hjälp att fixa lite saker.
Sen måste jag förbereda mig för att Antonio ska börja på dagis :(
Sen mödblera och fixa Antonios eget rum.
Sen tvätta och städa :(

Gud jag blir helt trött bara jag tänker på det.
(Så mycket för att vara possetiv va) :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilket charm troll till son du har! Riktigt söt!!



När man är gravid får man vara otålig hehe!



Hoppas du har det bra annars!



//Rebecca

2009-07-25 @ 21:19:00
URL: http://morethanwords.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , ska vi adda varandra på bloglovin?



Kram sassa en 2 barns mamma.

2009-07-25 @ 21:56:24
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jag känner igen det där med tålamodet. Jag vet inte vart det försvann när man blev gravid:)

2009-07-27 @ 18:57:45
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0