Film och sallad

Antonio sover fortfarande, så vi fick kolla på hela filmen utan att han vakna =)
Han vaknade en gång när kl var 20.48 så jag sprang in och ammade honom så han somnade.
Så han jag precis till filmen började.

Hade ju tänkt att äta chips till filmen men istället blev jag sugen på att äta sallad.
Lite skumt men men, jag fixade massa sallad med dressing och satt och smaskade i mig det under filmen.
Min man kollade lite skumt på mig när jag frågade om han också ville ha, haha

Nu är det 2½ men på tv, har alltid hatat det pogramet men jag och min man kollade på det tillsammans för några dagar sen och vi tyckte båda att det var riktigt roligt.
Sen är det Scrubs det är också roligt =)
Efter det ska jag nog sova haha
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0