Film i 3D

Vi var i farsta i dag och shoppade lite, en halkmatta till badet.
Två filmer och strumpor till Antonio, på stor barnsavdelningen :) hihi han är så stor nu.

Min man och jag har precis kollat klart på film nr 1.
Det var Resan till jordens mittpunkt i 3d.
Man fick med fyra par 3d glasögon.
Har aldrig kollat på en sån film förut så det var roligt.
Inte världens bästa film men den var endå helt okej.
Man blev lite snurrig i huvudet av glasögonen :)

 

Nu ska jag sova, vi ska ju på ultraljud i morgon eller i dag blir det ju :)
Man ska ju inte kissat på länge när man gör det så jag måste upp innan 10 så jag hinner gå på toan och sen dricka en massa tills kl 13.00.
Mamma ringde i dag för jag skickade ett sms och frågade när hon skulle kom hit i morgon och passa Antonio.
Mamma fattade ingenting, hade tydligen blivit missförstånd, men hon kunde som tur var endå. 
Så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu har jag nästan läst igenom hela din blogg :)

Såg att du va gravid igen och va tvungen och titta vilket inlägg jag hade missat och såg att du hade skrivit de i början på maj.. Måste säga grattis...



Nu får du ändra till 20 år,gift snart 2 barnsmamma ;)



bra blogg :)



// rebecka!

2009-07-20 @ 04:01:09
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Din filmen är riktigt bra faktiskt X'D

2009-07-20 @ 13:51:01
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0