As snygga skor

Fan va jag blir arg (har märkt att kag blivit ofta arg på sker på senaste tiden) :)
Men iallafall jag beställde ju hem HM kattalogen för att jag hade hoppats att det skulle finnas massa söta bebis tjej kläder där(Hello Kitty)
Men nej så klart fanns det inte det, dom Hello Kitty kläderna som fanns är ju bara från stl 62, villket är jätte stort ju.
Och dom tjej bebis kläderna som fanns måste ja säga var oerhört fula, massa konstiga färger och mönster.

Fanns derimot massa söta kill bebis kläder, men bara till stl 86 villket nästan är förlitet för Antonio.
Deremot hittade jag två jätte snygga skor.
Men min man tyckte att det ena paret var för horiga :)
As snygga va :D


Dom här tyckte han inte om :P


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

INte dåligt! Skit snygga :D

2009-07-22 @ 21:43:24
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0