Spöken

Skulle lagt upp bilder på Antonio i går men det blev inte så eftersom att han fortfarande är mammig och jag kan alltså inte vara ifrån honom så länge.
I natt vaknade han typ 20gånger och ville amma så vi har inte sovit så jätte bra, somnade kl 8 med honom och vaknade kl 1. gick upp då och kollade på youtube på spöken efter det kunde jag inte somna så då kollade jag och min man på roliga djur =) tills kl blev 4 då gick jag och la mig igen.

Nu orkar jag inte skriva mer så nu tror jag att jag tar en blogg paus iallafall med skrivandet.

Kommentarer
Postat av: Syster/Maria

Skrev en lång kommentar under rubriken "familje eller inte"? eller någe sånt. Läs det orkar inte skriva om det hela igen hihihi



puss och kramar / mig och Håkan vinkar. =P

2009-02-21 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0