Sjukling

Halv 4 i natt vaknade jag av att Antonio höll på att vakna,
eftersom att jag ammar honom till sömns så skulle jag flytta på honom så jag kunnde läga mig brevid honom,
när jag precis tog händerna under hans rygg kännde jag att det blev het varmt och kladdigt först trodde jag att det var kiss, men sen kom stanken...Jag ropade på min man och täde lampan,
han hade bajs överallt, på händerna ryggen, bennen och till och med i håret, Stackarn!
Efter jag bytt lakan och tagit på honom nya kläder och tvättat av honom la jag honom i sägen igen och ammade honom, när jag precis hade somat spydde han,
så vi var tvugna att byta lakan igen,
då hände samma sak men typ tre gånger till,
men efter en stund tog min man upp honom och bar runt på honom så då somnade han.
När han väl hade somnat och jag hade lagt mig för att sova så vågade jag inte röra mig på hela natten.

Så här fin och ren var han bara några timmar innan han spydde ner sig och bajsade på sig.
Rena fina kläder hade han också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0