Par eller familj?

Jag var nyss och handlade på vägen till affären såg jag i våran trapp uppgång en lapp,
där det stod att en familj sökte lägenhet.
Tänkte inte så mycket mer på det då men på vågen hem läste ja igenom lappen där det stod att dom sökte en 3 och berättade lite typ att dom inte röker och inte har djur och inte har några barn, då blev jag helt förvirrad och var tvungen att läsa lappen igen.
För mig är man en familj bara om man har barn.
Annars är man bara ett par,
det tycker jag iallafall om inte vi hade Antonio hade vi ju inte varit en familj,
 även om vi hade varit gifta.
Det är ju barnen som gör ett par till en familj!

Kommentarer
Postat av: K

helt fel

2009-01-27 @ 16:01:44
Postat av: Maria

Hej syster. Du skriver otroligt bra, jag är imponerad som bara den. Nu förstår jag mer om hur ni har det och så.... ja du förstår kanske vad jag menar.



Jag har haft mycket i skolan som bara den och mamma har tyvärr blivit involverad i det. Universitetet är verkligen inte att leka med har jag märkt. Jag har börjat fått ryckningar i ena ögat Troligtvis för all stress... =( men men det är endå roligt och intressant att läsa om barn och lära mig mer än det lilla jag kan. =D kram kram // din skit-storasyster.

2009-02-21 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0