Massa skit överallt!

Jag sitter nu här vid datorn och jag blir så irriterad på alla ungdoms idioter som tycker att man försör sitt liv när man skaffar barn när man är ung,medans det enda dom gör är att gå ut och supa, röka och ha sex med massa olika människor, aaa jag blir så förbannad!!!
Dessutom denna blondinbella, seriöst!
Jag skriver inte med om henne för då kommer säkert någon komentera det och sånt orkar jag inte med just nu.

Jag saknar den tiden man var så liten och omedveten om allt skit runt om en, alla idioter som mördar eller våldtar människor, eller alla uppblåsta bitchar som finns överallt, som så fort man ser dom ska hålla på att ge blickar eller viska och skratta åt en för att man går runt med barnvagn.
Som när vi var på Mc Donalds i veckan så var det en liten töntigt bitch som gick förbi mig när Antonio satt i vagnen då var hon verkligen tvungen att kolla snätt på mig och Antonio visst kolla på mig men ge
fan i min son!!!!

Nej nu blev jag bara mera arg så nu måste jag lugna ner mig =)
Så nu ska jag ta och dricka ett kallt glas päron cider (alcohol fritt så klrt) 


Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Folk kan verkligen va idioter ibland! Men vad var/är det med blondinbella som irriterar dig sa du?

2009-01-12 @ 01:01:11
URL: http://emeliecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0