Ingen lungt och ingen ro

Antonio är fortfarande jätte lös i magen har typ bajsat 7 gånger sedan han vaknade i morse,
 trodde att han skulle kunna sova lite men precis när han höll på att somna så vaknade han igen,
min man är inte hemma han är på möte
så jag hoppas att Antonios mage håller sig lugn tills han kommer hem,
hatar nämligen att byta bajs blöja eftersom att det stinker och kännslig som jag är håller jag på att spy nästa varje gång. Så jag gav honom lite äpple läste att det var bra för små barn om dom är lösa i magen.





Nu sitter han bara i sån gå stol och kollar i sin bok och skakar på huvudet hela tiden =)
Hade tänkt att lämmna tillbaka en jacka i dag och lämna in min mobil men som vanligt blir det inte av, inte så roligt om han bajsar på sig så alltig blir blött så det får vänta..


Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Gud va gullig bebis :)



Glöm inte bort att rösta på Månadens modell!



(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Vi har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

Så tänk på att DU kan bli en av dessa personer!

Så gör din röst hörd och rösta :).

Vi har även ett förslag, prenumerar du på vår blogg på bloglovin, så prenumerar vi på din!



//JnLmodels!



2009-01-15 @ 16:10:09
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0