Mat

När jag började skriva, hade jag precis börjat laga mat, men så klart glömmde jag det så min mat som jag hade tänkt skulle bli så lyckad blir nog inte det, falu korven blev välgigt bränd, men som tur inte allt.
Så ska man laga ris också, inte det lättaste antigen blir det aldrig klart eller så blir det överkokt eller något annat fel.

Antonio somnade när vi var på ica och handlade, inte så bra nu lär han inte somna förens kl 10 =( Han somade kl 5 nu är hon nästan 6 och han sover fortfarande =( vill inte väcka honom d blir han bara så ledsen.

Tidigare i dag var vi på en väldigt kort promenad skulle igentligen vara ute en timme men det fick bli en halv timme eftersom att det blåste så mycket. Vilket inte uppskattades så mycket av lillkillen.


Efter promenaden så lekte Antonio lite på golvet med sin röda fina boll, men det blev tråkigt ganska snabbt,
så då bestämde han sig för att stå och luta sig mot sin gåstol istället.
Medans jag kollade på tv.






Efter städnigen igår blev det iallafall så här fint.
Nu får vi bara se hur länge det är så här fint =)


Kommentarer
Postat av: Alex

Söt blogg :)

2009-01-12 @ 19:03:36
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0