Utskriven

'¨'
Vaknade kl 08:00.
Panik! Skulle vara på sös kvart över 9.
Innan jag kunde gå skulle jag klä på mig jag skulle klä på Isabel och dessutom skulle jag amma henne.
Skulle aldrig hinna dit med tunnelbannan och buss.
Istället fick det bli taxi.
Hon hade gått upp 80g sen i måndags.
Sen gick vi till en annan avdelnig för att kolla hennes hörsel.
Båda öronen blev godkända.
Sen gick vi tillbaka till avdelningen så fick vi vänta lite, sen kom dom och sa att Isabel blev utskriven nu.
Känns jätte bra :D
Nu är vi hemma och lillan sover och lillen bankar med kontrollen i golvet.
Ska försöka vila lite nu.

 


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hej,hej! Söt blogg! (:



Jag är nominerad hos FRIDA HJÄRTA KEVIN'S veckans blogg. Så jag undrar om snälla du skulle kunna lägga en röst på mig. Skulle vara jättegulligt! Jag är NR2! <3



Här är länken:

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html

2009-12-09 @ 17:09:51
URL: http://evvosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0