Torsdag


Jag har nu lovat min man att inte vara elak här i min blogg :D
Jag lovade också att jag INTE skulle svara på kommentaren jag fick.
Så även om jag har massa att säga så ska jag vara snäll flicka och låta bli, min man får sköta det istället, på sättet han vill.

Iallafall Antonio vilar med sin papi och min mamma kom precis hit med Lima.
Vi kanske ska gå på promenad sen när lillen vaknar.
Isabel är ovanligt gnällig.
Hon kanske växer :P
Snart är det ett nytt är och om två månader firar jag och min man två år som gifta och om fyra månader så fyller Antonio 2 år :D
Ja juste det är bara ca 6 månader kvar till jag blir 21 :(
Uch det låter så gammalt men det är ju posetivt att Antonio redan är 2 år och izzy redan är 7 månader :D Då känner man sig inte lika gammal.

Nej nu ska jag se hur det går för mamma hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för dum kommentar? :(

2010-01-04 @ 04:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0