Tisadg den 1 December 2009


Herre Gud 3 veckor!
Lilla Isabel är redan tre veckor nästan hen hel månad.
Tiden går vekligen snabbt.

Igår kväll tog jag en taxi och åkte upp till sös.
Jag kännde att jag mådde så pass bra att det skulle gå bra.

Lilla Isabel hade vuxigt riktigt mycket och väger 2100 någoting.
Hon var inte så liten och spinkig längre :)
Jag skulle amma henne men hon hade glömmt  hur man gjorde men efter ett tag så gick det riktigt bra igen :)
Jag stannade bara en timme sen kom mamma och hämtade mig.

Idag var jag där en timme igen, hade tänkt att amma henne innan maten men dom hade ändrat hennes mat tider igen så jag kom precis försent.

Så mamma ska köra mig till sös så jag är hoss henne tills 7 målet.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0