Söndag 20 December


Isabel ligger och sover, hon har blivit så stor nu tycker jag.
När hon föddes vågade jag inte ta upp henne själv så jag fick alltid be personalen på Neo om hjälp :D
Nu passa kläderna i stl 50 på henne, iallafall nästan :D
Blöjorna är lite jonniga antigen är dom försmå eller förstora.
När man håller i Isabel och sen ser Antonio så ser han verkligen ut som en jätte :D
Och snart är det Julafton :D
Idag har vi fixat med Julgranen, Antonio hjälpte till.
Blev väldigt fint, tills Antonio gick och plockade dom röda kulorna :D Haha
Jag vill baka pepparkakor med A men vi har ingen kavel :P
Kanske kan köpa det imorgon när jag endå ska till stan och köpa en bärsjal och julklapp till mamma.


Så här fint har vi det här hemma nu :D



Haha juste lussnar på Shakiras La loba.
Min man säger att hon hon har sagt i en intervju att det är hennes Colobianska blod som får henne att dansa så där :D
Sjukt ful dans enligt mig :P
Hoppas att inte Isabel också börjar dansa så när hon blir större och också skyller på sitt Colobianska blod :D
HAHAHAHAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0