Skrik och panik


Natten har gått bra, lillan sov ganska bra :)
Antonio fick stanna hemma från dagis eftersom att det går kräksjukan på dagis så dom tyckte inte att vi skulle riskera att han också skulle få det.
Annars har vi bara varit hemma i dag och tagit det lungt.
Vi gick ut en liten sväng till apoteket och till ica.
När vi kom hem såg jag att vi hade glömmt smöret så jag tvingade min man att köpa det.
Vilket jag inte skulle gjort.
Antonio hittade nyköpta nappar i kassen så han ville så klart ha, men jag skulle sterilesira dom.
Han började skrika som en galning och klängde fast på mig som en apa.
Isabel började också skrika så jag försökte sätta ner Antonio men det gick inte.
Känndes som en evighet men det var säkert bara tre min :P
Sen kom min man hem som tur var herre gud villken panik alltså två ungar som galskriker sammtidigt.

Nu nappar min man Isabel för att jag håller på att laga middag och så klart vill Antonio också ha nappflaska så det var bara att ge honom också.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0