Mina älsklingar

 


Isabel är redan en månad, fatta en månad.
Tiden går så sjukt fort.
Idag när vi kom hem från sjukhuset så var Antonio så söt.
Jag hade precis bytt blöja på Isabel och höll på att klä på henne så kommer Antonio in och kollar.
Så vänder han sig om och tar upp våttservetspacketet och lägger det brevid Isabel.
Sen tar han fran en servett och sen en till och ger till mig och sen försöker han torka på hennes pyjamas.
Han är så jäkla söt alltså han vill verkligen hjälpa till.
Sen gav han henne nappflaskan också :D

Han vill pussa och klappa på henne helatiden.
Fatta vilken tur att han inte blev aggresiv och så avundsjuk.
:D Jag har dom bästaste :P barnen i hela värlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0