Kväll


Min man gör mig galen ibalnd.
Han var inne och nattade Antonio och jag skulle gå in och kolla till Izzy
Det är helt mörkt i vardagsrummet och när jag gick in dit så hoppade han fram bakom soffan.
Fy fan va jag blev rädd!!
:D
Men det ska han få igen, mohahaha!

Jag har faktiskt börjat planera Isabels dop,
orkar inte vänta tills hon bli 8 månder som Antonio.
Så jag tror det får bli i mars någon gång
Måste bara se till att dom viktisgaste kan komma.
Den här gången ska jag försöka fixa det mesta själv Antonios dop var det ju mamma och svärmor som fixade det.

Nej nu måste jag sluta innan batterierna på datorn tar slut!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan!



Trevlig blogg du har:)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-12-26 @ 23:11:36
URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0