Jippi...


Kl är 03:19 Isabel sover.
Sen kl 23 har hon vaknat var 30 min och skrikit som en galning.
Så nu gav jag henne saltlösnings grej i näsan och flyttade henne till spjälsängen.
Men nu kan jag så klart inte somna.
Skulle aldrig somnat så tidigt, brukar ju inte somna förens vid tre tiden annars.
Nu sitter jag här och lyssnar på Pachanga på youtube, finns inte så mycket annat att göra.

Vi ska upp kl 9 sen ska izzy till bvc, tänkte att vi skulle ta med Antonio ocksp eftersom att det var länge sen han mätte och vägdes.

Haha juste nu har det ju kommit in massa nya Hello Kitty bebis kläder på HM så gissa vem som ska shoppa :D


Kommentarer
Postat av: Tubii

så söta bodysar :)

2010-01-03 @ 01:14:44
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0