Fredag :D


Hela familjen sitter nu i soffan och myser.
Antonio läser och lillan sover :D
Idag var alla tre med när Antonio skulle hämtas på dagis.
Älskar min lill kille så mycket han vill alltid pussa på sin lilla syster :D
Han tar alla hennes nappar också :P

Jo juste måste bara säga att jag tycker det är väldigt konstigt att flera mammor lägger upp bilder på sina barn när ungarna är nakna eller typ sitter på toan.
Visst att man alltid tycker att ens egen ungen är söt men endå.
Ni kanske förstår vad jag menar.

Juste jag har klippt Antonios lugg, han hade så otroligt långt hår, så jag klippte dom längsta hårstånen.
Vi har köpt en julgran också men vi har ingen julgrans fot eller något pynt alls :D haha
Ska fråga mamma om vi kan låna hennes.

Jaja nu ska vi snart äta pannkakorna som blev kvar från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0