:D


Jag gick inte och la mig förens kl 7 i morse för
jag och min man var uppe och spelade wii :D
så jag sov till kl 12 sen somnade jag om till 2.

Mamma ringde och sa att hon hade köpte en tvätt maskin till oss nu och att vi får hem den imorgon.
Sen skulle hon till farsta så jag frågade om jag fick följa med men det fick jag inte :P

Ville kolla på en tv, mamma sa att hon kunde kolla.
Lite senare ringde hon och sa att hon hade hittat en 32tums.

Den fanns inte i farsta så vi kunde åka och kolla på ett annat ställ.
Antonio fick lite mat innan sen åkte vi till en tvbutik jätte nära oss.
Den mamma hade kollat på tyckte jag såg så liten ut så jag ville ha en större.
Hittade en 37tums, så den fick det bli :D
Så nu sitter jag och kollar på MIN nya tv! :D

Nu ska jag fortsätta kolla hej så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0