14 Dagar kvar


Alltså det är 14 dagar kvar till jul och snart är det lucia vart tar all tid vägen?
Jag har inte hunnit köpa en enda julklapp inte har jag heller hunnit skriva en hel önskelista.
Vet inte heller vad jag ska köpa till Antonio jag har några ideer men det gäller ju att kunna gå och handla också.
Kanske får dra ut med Antonio så får Izzy (Isabel) stanna hemma med sin papi.
Hon är ju för liten för att jag vill gå ut på stan med henne.
Antonio är ju vaccinerad så man får hoppas att han inte blir sjuk endå.
Det blir ju lite jobbigt att vara hemma ensam med två ungar.
Vi har inte heller hunnit bestämma vad vi ska göra på julen.
Förrut ville jag stanna hemma men det blir ju verkligen ingen julstämming här.
Hade tänkt att pynta och så men det har jag inte hunnit.
Min man vill inte hem till sin mamma på julen och han ville antagligen inte hem till Nils heller.
Men vi får se, vill ju att Antonio ska få en riktig mysig jul.
Jag vill bara inte att lillan ska bli smittad om det är någon som är sjuk.
Vi får se hur vi ska göra, får nog prata lite om det ikväll.
Som vissa kanske vet så vill jag bestämma iförväg så man vet vart man ska och när så man inte står där dagen innan jul och inte bestämmt något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0