Dagis dag 4

Antonio springer runt med sin gåvagn som en galning.
Iband stannar han till och plockar upp något från golver och lägger det i vagnen.
Han är jätte söt men gnäller och skriker så man får ont i skallen :P
Vi ska snart gå och handla lite.
Min man skulle ju igentligen varit med Antonio på dagis i dag men han fick inte :D
Jag gick istället, känndes lite jobbigt att han skulle vara med för då missar jag ju.
Men i morgon är det planerat att han ska vara med och sen på onsdag ska Antonios mormor vara med.
Det känns så himmla sjukt att han är så stor och går på dagis och snart ska han vara där hela dagarna själv, eller ja från 9-3.  Som sagt i morgon skulle han prova äta lunch där och sen nästa vecka tror jag att det var så ska han få vila på dagis också.
Det ska bli riktigt spännande och se hur det gå eftersom att han inte brukar somna själv.
Men i går var han så söt jag satt med dator i soffan och Antonio satt brevid sen helt plötsligt så somnade han.
Så jag bar in honom och a honom i sängen sen sov ha till kl 4 :D han måste varit riktigt trött! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0