Besök

Min syster tyckte tydligen att jag hade snackat skit om äldre föräldrar i förra inlägget.
Men nej det har jag inte, jag är bara glad att jag är/var ung när jag blev mamma.
Om andra väljer att bli mamma när dom enligt mig är gammla så är det väl deras sak.
Men jag blir bara lite "skade glad" om typ någon äldra mamma kollar snätt på mig för jag har varlt att bli ung mamma.
Bara för att dom är gammla behöver dom inte kolla snätt på mig.

Men iallafall skit i det, nu har precis svärmor och hennes dotter här.
Jag vet inte vad hon är till mig alltså min mans lillasyster :P
Men vi åt iallafall god middag, lövbiff ris och sås.
Antonio och jag lassade i oss massa mat, sen blev det glass.
Antonio tog en förstor bit och satte i halsen :(
Sen efter det fick hans papi mata honom.
Vi åt kladkaka också men inte Antonio.

Snart ska bebis sova och jag ska kolla på film, min man hittade äntligen kontrollen till tv,n.
Annars har vi bara städat i dag, skriver kanske lite mera senare hej så länge




Efter att vi borstat Antonios tänder så säg jag plötsligt att Antonio hade ett kors på ryggen.
Fattade inte vad det kom ifrån, men sen såg vi att det var från min mans kors, haha
Det såg ut som att han hade en riktigt tattuerig :D
Så jag var tvungen att ta en bild så klart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0