Söndag

Vi har varit på resturang i kväll, Antonio hade barnvakt.
Barnvakterna skulle kommit hit kl 16:00 men ringde en halvtimme innan och sa att dom skulle komma om en timme.
Blev riktigt förbannad, sen ringde min syrra till mamma och sa att hennes kille inte skulle följa med, då blev jag också riktigt irriterad. Så när barnvakterna kom var jag kanske inte så trevlig (sorry)
Jag vinkade hej då till min lilla plutt så kom mammas kille och hämtade oss med sin bil.
Sen träffade vi syrran vi sture plan och gick till resturangen.
Det var inte alls mycket folk där som tur var, vi beställde alla buffe, där finns det nämligen räkor med chili som jag älskar och det brukar alltid ta slut om det är mycket folk.
Kl 19 hade vi ätit klart och vi åkte hem. På tunnelbannan  berättade mamma att hon hade kollat på en lägenhet i gröndal, villket jag tycker är jätte långt bort så jag vill inte att hon ska flytta dit, men hon kanske gör det iallafall...
När vi kom fram ringde barnvakterna och sa att Antonio skrek massa så dom viste inte vad dom skulle göra, vilken tur att vi nästan var hemma då.
Antonio somnade inte förens sent, men det gör inte så mycket.
I morgon kanske jag ska till en öppenförskola för unga föräldrar i farsta.





Kommentarer
Postat av: c a r r o

vilket sött barn du har!:)

2009-04-06 @ 22:58:58
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0