En bra dag

Mamma hämtade oss haöv 10 två min innan var frukosten klar, så min man och jag fick slänga i oss maten.
Antonio fick ta med sig sin macka och välling i bilen.
Han tyckte det var jätte roligt när vi var på nätverksmöte.
Vi var i ett lekrum, med massa leksaker.
Såg precis att handen på bilden ser väldigt läskig ut  =S
(Nej det är inte min mans hand) Haha


Efter mötet körde mamma oss hem.
Vi han inte äta något för Antonio var så trött så han fick vila istället.
Så jag passade också på att sova.
När vi vaknade gick vi och handlade, sen åt vi sen lunch.

Sen lekte vi en massa i vardagsrummet medans min man kollade på Ishocky.
Antonio kunde för första gången klättra upp i soffan helt själv, så min man tog ner kuddarnapå golvet så det bel en soffa.
Det tyckte Antonio var jätte roligt, sen ville han leka i den riktiga soffan, så han klättrade upp en lyckades han klättra ner också med benna före, jätte duktig han är!
Hna tycker jätte mycket om att leka med den leksaken han står vid =)



Sen var han jätte duktig och satt jätte fint i soffan själv.
Typ 2 sekunder, hahah



Så här blev soffan på golvet.


Efter ishockyn var klar badade Antonio med sin papi.
Medans jag gjorde iordning välling och frikadeller.
När dom var färdig badade och vällingen och frikadellerna var slut fick Antonio äntligen sova.
Jag har kammat hans hår, därför det ser så roligt ut.


Ska snart kolla på tv, sen ducha. Ska ju till skolan i morgon för att kolla läget där.
Sen efter i morgon får vi se om jag vill börja där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0