Sol och värme!


Idag fick jag sovmorgon så jag vakanade inte förens kl 13:00.
Mamma ringde och frågade om vi ville följa med på en promenad eftersom att det var så fint väder så sa jag ja.
Antonio skulle äta lite innan men han vägrade som vanligt.
Så här glada och vackra var vi i morse.






Sen kom mamma och vi gick, min man stannade hemma för han skulle städa.
Vi gick först till kärrtorp sen vidare till Björkhagensgolfklubb.
Där fikade vi lite Antonio fick smaka på min ost macka och så drack han lite apelsin mer,
ur sugrör han tyckte inte det var så gott, men han lyckades iallafall dricka lite ur sugröret för
första gången.







Efter vi fikat gick vi hela vägen hem igen, på hem vägen blev Antonio lite trött
så såhär att han mesta dels av vägen hem.



När vi kom hem lekte jag och Antonio i vardagsrumet och lyssnade på gammla låter på tv.
Sedan blev det middag och efter det så badade jag och Antonio.
*

Efter badet, han har mössa för att håret är blött, min man tycker att han ser ut som en såndär björn
i Star wars, hihi.
Nu sover bebis iallafall, blev lite sent, han somnade halv 9.


Spelade in lite videor på kameran som jag kansek lägger upp senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0