Städat städat

Städat städat och städat har jag gjort hela tiden sen Antonio somnade, jag kan inte påstå att det direkt är jätte fint men ganska dammsuga får jag göra i morgon.
Halv tio bänkade jag mig framför tv:n med chips och vatten.
Kollade på Tonårsliv, blev faktiskt rörd av det Monica berättade, jag har också haft det väldigt tufft men att frivillt göra något åt det som hon det beundrar jag verkligen.
Jag tror att alla föräldrar som har haft det svårt i livet är väldigt rädda för att samma sak ska hända deras barn.
Lvu, gud jag skulle nog inte klara av om Antonio fick det på sig.
När jag var 17 fick jag LVU på min för att jag höll på att rymma från olika behandligshem, det slutade med att jag hamnade på en P12:a.
Alltså ett låst behandligshem, till en början hatade jag det, men jag fick en jätte bra kompis där, Dezzi.
Vi höll alltid ihop, vi bråkade med allt och alla om en mådde dåligt då gjorde den andra det också.
Utan henne hade jag aldrig stått utt med att vara där två månader.

Men så efteråt när jag tänker på saker som jag har gjort det är sjuk ,
jag skulle aldrig drömma om att ens göra något sånt i dag.
Kan inte fatta att jag gjorde så mot mig själv eller framför allt min familj.
Jag älskar min mamma och syster så mycket!

Nog pratat om det, I morgon ska jag som sagt träffa Maya och bebis =)
Vi ska nog ta en promenad eller så, men jag måste också köpa någon snyggtröja
 eller så till Antonio så han har fina kläder på sig på söndag.
För då fyller han 1år!



 


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Nämen! Hur söt får man bli?:D

2009-04-14 @ 14:06:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0