Släkten är verkligen värst!

Berättade ju igår om att min man hade bråkat lite med sin mamma om sommarstället i skåne.
Måste faktiskt säga att jag inte tycker att hans släkt är riktigt klok.
Hanns mormor och morfar dog för några år sen då kanse min man var 19, då ärvde hans mamma och hennes syster så klart saker. Men även hans äldre kusiner, men inte min man.
Va fan, hallå varför fick inte han något för, för att han är adoptera? och igentligen inte tillhör familjen? Eller?

Dessutom så får han inte vara delägare för sommarstället i skåne, visst vi har inga pengar att köpa inn oss men det är väl inte så svårt att sätta hans namn på ett papper!
Både jag och min man är ju delägare i våran lägenhet även fast vi inte köpt den.
Tydlgen så har inte vi någon rätt att vara själva på hans mammas sommarställe för att vi inte har några pengar och inte är lika fina som dom! Eller för att vi är Latinos? Jävla idioter!

Fan va jag blir sur och dom måste jag bjuda på Antonios kalas.
Hanns mamma verkar tro att hon kan köpa min mans kärlek.
Så om vi typ får lite pengar till Antonios kalas så är allt glömmt.
Fan Fan Fan jag är så jälva arg!!
Ja menar att dom behandlar oss på det sättet, men tänkt när Antonio blir större
Inte fan vill jag att han ska känna sig kränkt av sina släktingar bara för att hans mamma och pappa
är utlänningar och inte är rika idioter.
Fan Fan Fan Fan Jag är så jävla arg nu, så jag kan inte fotsätta skriva mera.

Kunde man inte bara få en normal släkt!?
Se bara vad pengar gör med människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0