Skolan

Idag var jag i skolan med Antonio.
Vi skulle möte Petra kl 9, men hon skicka ett sms och sa att hon skulle komma försent.
Så jag åkte till skolan och försökte förgäves få tag på mamma eftersom att jag inte hade några pengar på mobilen  och inget kort till skolan. Men som tur kom det en tjej som också går i klassen så vi väntade på petra så gick vi alla tillsammans. Väl framme fick vi presentera oss.
Sen pratade läraren lite.
Det var tre andra bara där, två tjejer och en kille.
Den andra lill killen var lite elak mot Antonio, han puttade Antonio så han ramlade baklänges och slog i huvudet.
Men det gick bra som tur var.
Sen var det lunch, Antonio blev gnällig efter typ två skedar mat så jag fick gå runt med honom tills han somnade, sen orkade jag inte äta.
Tyckte det var lite svårt att komma in i deras snack, är inte precis som dom.
Jag röker inte, jag dricker inte och jag är inte singel.
Så dom snackade mest om sånt.
Efter lunchen gick vi tillbaka till klassrumet och gjorde våran uppgift.
Sen åkte vi hem.
Väl hemma så somnade jag på soffan.
Sem när jag vaknade fick bebis middag och han drack ovanligt mycket välling sen la jag honom i sängen och skulle amma honom. men han ville inte.
Så han kröp runt i sängen en stund och gnällde lite sen helt plötsligt hade han somnat.
För första gången somnade han själv i sängen, plutt!
Nu har han sovit i 3 och en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0