Måndag

Idag vakande Antonio kl 8, var väldigt väldigt trött men så klart gick jag upp.
Jag väckte min man som hade blivit sjuk under natten.
Vi gick och åt frukost sen fick vi en glad nyhet som jag inte kan skriva här nu.
Men iallafall så efter frukosten lekte vi lite och Antonio fick blåsa i sin papis visselpipa.
Han tyckte det var jätte roligt, jag fick via några gånger först hur man skulle blåsa.

Klockan han bli så mycket så jag var tvungan att slänga i Antonio lunch innan vi skulle åka in till Ringen
och träffa en annan mamma och hennes dotter, för första gången.
Vi kom dit och hälsade och sen bestämde vi oss frö att vi skulle äta sushi, så vi beställde.
Antonio fick en jogurt av henne och kladdade ner halva bordet hela sig och halva mig.
När jag skulle börja äta så började Antonio skrika som en galning, han bara skrek och skrek och skrek.
Han har aldrig varit så ledsen och otröstlig förut. Så jag bestämmde att det var lika bra att åka hem.
Men innan tänkte jag byta blöja men det ville han inte så när jag var på toan så ammade jag honom istället så somnade han. Han sov i vagnen en bra stund så vi kunnde gå runt med Petra och hennes bebis en stund till.
Sen åkte dom hem, jag hade tänkt gå och kolla på Åhlens men åkte hemm istället.
Men det var trevligt att träffa dom iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0