Kalas igen

Jag är förtfarande sjuk!
Men i dag hade Antonio iallafall sitt andra kalas med släkten från sin pappas sida.
Innan dom kom så städade vi hela lägenheten, mamma kom förbi och tog en långpromenad med Antonio och vovven medans vi städadae så det gick lite lättare.
Dom kom hit halv tre och Antonios farmor hade med sig en galsstårta.
Antonio fick smaka lite sen fick han lite paket.
Dom stannade inte så länge som tur var, hihi
Efter dom gått så fixade jag lite middag, när min man plötsligt ropade på mig.
Jag sprang in till vardagsrumet, han sa att Antonio hade gått några steg.
Så jag sprang in till köket och hämtade kameran.
Gud va han är duktigt, så sött!

 
Hihi som ni hör blev jag väldigt glad =)

Efter middagen myste vi lite i vardagsrumet och sen fick bebis sova.

Kommentarer
Postat av: elin

ååh :-D vad sött!

2009-04-27 @ 15:51:50
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0