Jävla hund!

Inatt vaknade Antonio kl 03.00 och kunde inte somna om, så jag fick gå upp med honom så vi gick vi in i vardagsrumet då vaknade hans papi.
Vi var vakna ca en timme sen fick han sova igen.
Antonio sov tills kl var halv 10 då ringde mamma på dörren och skulle lämna Lima. 
Efter att Lima var lämnad så fixade jag frukost, Antonio fick gröt, jag fick toast och min man fick ris och prinskorv.
Antonio vägrade äta sin mat så han fick en macka av mig.
Sedan bar det av till Magelungen, vi stannade bara en stund och snackade lite med personalen.
Sen gick vi till ringen där vi köpte en sol mössa till bebisen och min man klippte sig eller rakade sig, 6mm blev det.
Vill igentligen inte att han gör det, han ser ut som en riktigt krimenell Latino, haha.
Efter det åkte vi hem, jag somnade på soffan medans min man och Antonio städdade tillsammans i köket.
Några min senare vaknade jag och började laga mat, eftersom att mamma skulle komma och äta med oss.
Jag lagade kyckligt gryta.
Mamma ringde på dörren och eftersom att jag lagade mat ropade jag på min man att han skulle öppna.
Lima blir alltid galen när det ringer på dörren så min man skrek åt henne att vara tyst och stanna i vardagsrummet.
Antonio var också där.

Antonio ville ju också se vem det var så han började krypa.
Men när Lima hörde mammas röst sprang hon till dörren och ifarten välte hon Antonio så han ramlade på ryggen och slog i huvudet.
Jag hörde en stor duns och sen började Antonio skrika och gråta jätte mycket, så jag tvättade händerna snabbt och sprang in, min man hade precis hunnit före.
Fy fan va jag blev arg på henne, jag tog henne i nack skinet och skrek åt henne som en galning.
Det var inte meningen men jag blev så arg, tänk om hon hade skadat Antonio allvarligt. Jävla hund!
Antonio klarede sin som tur var, efter middagen stannade mamma en stund så satt vi och snackade om massa saker.
Sen åkte hon hem och Antonio fick sova.



 





Imorgon ska vi på möte, sen får vi se vad vi hittar på.
Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0