Grrr på mig!

Sitter här och kollar på andras bloggar, måste säga att jag känner mig ganska mobbad, haha
Det finns ju tydligen massa unga mammor som inte bor så långt härifrån som träffas typ hela tiden och gör massa roliga grejer. Medans jag sitter hemma hela dagarna. Grrr på mig.
Men på onsdag så ska jag kanske träffa en ung mamma som bor här i närheten, hoppas det går bra så kanske jag kan träffa lite nytt folk som faktiskt har bebisar och bor ganska nära.
Blir lite konstigt när man träffar kompisar som inte har barn, känner att jag inte har så mycket gemensamt med dom längre, men dom har ju typ aldrig tid att ses iallafall.

Min bästa kompis har en liten dotter vilket jag tycker är jätte kul, men dom bor ganska långt bort.
Men jag hoppas att när Antonio och hennes dotter blir äldre att dom blir jätte bra kompisar, hihi.

Vet inte vad jag ska hitta på i dag, Antonio sover och har sovit typ en timme nu.
Min man är på väg hem, barnvakten glömmde sin mobil här i går så han skulle åka och lämmna tillbaka den.
Barnvakten bar föresten min mans typ bästa kompis och hans tjej.
Kompisen ska dessutom bli gudfar till vårat nästa barn, haha det är bestämt.

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

heej anna:D Vet inte om du kommer ihåg mig men vi gick i samma klass i farsta gymnasium:d

2009-04-06 @ 21:13:47
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket för tipset =)

Jag tror de kommer bli bra. Jag har tänkt att mest ta de som de kommer =)



´Kramis

2009-04-06 @ 21:50:21
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart i sthlm bor du? Ja tänkte att de måste väl finnas mamma grupper där?

2009-04-06 @ 21:51:08
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0