Gnäll

Äntligen sover Antonio, världens gnäll dag har det varit i dag.
Måste faktiskt säga att det här är första dagen sen han föddes som han har gnällt så mycket.
Hela dagen har det inte varit men några gånger här och där, vet inte om det är för att ha är lite snuvig eller så.
Han kanske tycker att vi har varit tråkiga i dag, vi har bara städat och städat.
Jag försökte gå ut på en promenad med honom mitt på dagen men det böåste så mycket att vi fick gå hem.
Vill ju inte att han ska få feber.

För imorgon fyller ju liten 1år!
Hoppas att han inte så så snuvig då.
Det ska bli riktigt roligt att han ska ha sitt första kalas.
Hoppas han kommer tycka att det är roligt.

Kommentarer
Postat av: Affi

Jag tror att Antonio kommer att ha det jättekul!

Hoppas att du och Carlos kommer att ha det också!! :-)

Hälsa honom, ge honom en kram från mig!

Kram kram/Affi

2009-04-19 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0