Fint väder!

Mamma skulle igentligen lämnat min kamera till mig innan hon åkte till landet.
Kl 11 ringde jag till henne och undrade vart hon var
- På Landet.
Sa hon bara, jag blev lite irriterad eftersom att hon hade nästan lovat att komaförbi.
Så jag bestämde att vi skull eåka hem till mamma och hämta den, efter lite övertalning gick min man med på att följa med. Först tänkte vi ta bussen men eftersom att det var så fint väder så bestämde vi oss för att ta en promenad.
Antonio var jätte lag att komma ut, eftersom att det var så mycket sol fick han ha på sig sin keps.
På vägen gick vi förbi konsum som ligger i kärrtorp (tror jag) där vi träffade min kompis som jobbar där, vi köpte varsin dricka sen gick vi vidare.
Antonio har blivit jätte duktigt när han vill ha vatten säger han nästan Aqua och pekar på sin mugg. Söttt!
När vi gick från konsum klagade min man på att det var en sån tråkig väg, men jag sa att om man skulle gå i skogen så skulle man få gå en jätte omväg.
Ibagarmossen träffade vi en kille som hade en vovve han sa till Antonio
- Mira Antonio es una perro.
Haha =) Antonio är jätte gullig och säger vov så fort han ser en hund.
Väl hemma hoss mamma bestämde vi oss för att stanna en stund.
Jag tog fram en liten flöjt eller vad det nu heter som Antonio fick blåsa i.
Han tyckte det var jätte roligt.
Efter typ en halv timme så tog vi bussen hem,
så gjorde jag lite mat.
Allt bebis år var kalvfrikadellerna, han ville inte ha något annat.
Nu är han i vardagsrumet och leker.



Antonio busar =)

 
Bebis spelar fin musik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0