En riktigt bra dag med familjen.

Idag när vi vaknade hade vi inga planer.
Men så kom min man på att vi kunde åka och bada, först tänkte vi bada här i Enskededalen, men eftersom att Antonio aldrig har badat i basäng förut så har han ju inga badbyxor.
Så vi bestämde oss för att åka till Farsta och köpa ett par där och sammtidigt bada där.
Vi köpte ett par jätte gulliga på Po.P kostade bara 125 tror jag.
Sen gick vi och åt på kinastället.
Efter maten gick vi en runda på Br, Antonio valde ut en spade och en vattenkanna, som han fick av oss i förskotts present.
Sen gick vi till badet det kostade 20kr för mig, 65 för min man.
Haha det känndes riktigt bra att jag förtfarande räknas som ungdom.
Vi skulle precis gå in i omklädningsrummet när Antonio började skrika som en galning, han fick nämligen gå upp för trappan och tydligen ville han göra det igen.
Så min man provade det fick två trappsteg sen började han skrika igen.
Men tillslut gav han upp så bytte vi om och så gick vi till bebis poolen som fans där.
Det stod en stor gul konsigt staty där, som Antonio tyckte var jätte rolig.
Sen fick han bada lite i skora poolen lite också, han var så söt hela dagen så fort han såg någon så vinkade han och gjorde en jätte rolig min =)
Vi stannade i en timme tror jag, så gick vi och klädde på oss medans min man simmade lite mera.
Antonio somnade direkt när vi kom ner till vagnen.
Men han sov bara en halv timme så det var bra.
Sen åkte vi hem och har bara haft det mysigt hela tiden och nu sover bebis.

Det har varit en underbar dag, jag älskar min bebis och min man.
Det är så roligt att man kan ha så trevligt tillsammans.

Kunde inte ta några bilder när han badade, för man fick inte det.
(Töntigt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0