Antonio är 1År idag! Grattis min älskling!

Vi vaknade kl 8 och lekte lite i vardagsrumet.
Sen så vakande min man och vi kollade på tv.
När kl blev 9 skickade jag iväg honom för att köpa frukost till Antonio.
Medans Antonio åt frukost städade min man och jag blåste ballonger.
Mamma kom förbi kl 11 tror jag och hjälpte till att städa.
Sen gick hon ut på en promenad med bebis så han kunde sova.
Vi fixade det sista, dukade och så.
Sen kom Antonio farmor med tårtan, den var jätte fin.
Gästerna kom kl 13:00.
Vi sjöng för bebis och så fick han faktiskt äta lite tårta.
Sen var det present öppning.
Han fick så fina presenter.
Dom sista gästerna gick halv 5.













Efter att dom gick, så flyttade min man och hans kompis ut datorn till vårat sovrum och sen sängarna till förra
datarummet, eftersom att det är så jävla kallt i vårat förra sovrum.

Nästa söndag ska vi ha Kalas nr 2 för liten, då är det min mans släkt som ska komma och kanske någon mera som inte kunnde komma idag.
Så då blir det mera presenter.


Här är Antonios presenter.

Tärningarna fick han av sin Gudfar, för han tyckte att det passade på vagnen nu när han har en vagnskylt.


Han fick en del kläder, jätte fina och jätte söta.
Det behövdes verkligen.


Leksaken fick han av sin gudmor, som han också fick kläder av.


Gå vagnen fick han av sin mormor.
Hinken hade jag när jag var liten så det fick han också.


Boken fick han också av sin mormor 


Resesängen fick han av sin farmor. Han har redan sovit i den =)
Jag låg och ammade honom i den tills han somnade.
Sen lyckades jag också komma ur den så han inte vaknade.
Men han sov bara en timme där och nu sover han i min säng som vanligt.

Förutom dom presenterna fick han lite pengar också på sitt konto. mycket bra!
Det har varit riktigt trevligt i dag. 



 

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej trillade in på din blogg och lämnar ett litet avtryck...



hoppas du får en fin vecka



kram

2009-04-19 @ 23:41:08
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ahw, sin första födelsedag (egentligen andra hehe), hur fint är inte det? Grattis från mig =)

2009-04-21 @ 02:36:32
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: jamila

hej!

Grattis till LIllkillen i eftersott!

Allt bra med er?

Du, mammorna grillar imorn i skärholmen, så om ni bor nära och har lust att komma så är det bara att höra av er.

Lämna gärna nån kommentar på min blogg så återkommer jag för det är int bestämt än vilken tid det blir o så!

Puss o kram!

2009-04-24 @ 14:25:46
URL: http:// jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0