Snart snart snart!

Måste bara berätta, snart ska en av mina bästa kompisar bli mamma!
Jag är så glad för hennes skulle, det kommer bli sååå roligt.
Jag har känt henne i nästan 20år (oj va jag är gammal)  
så det ska bli riktigt roligt att Antonio och bebisen också får växa upp tillsammans =)  
Tror också att det blir den första ungen som Antonio kommer träffa mycket.
Jag känner igen annan som har barn som jag umgås med iallafall, öppna förskolan är där vi bor är altid proppad med folk, så det känns inte så jätte roligt att gå dit, dessutom är alla så gammla där =)



Om ni undrar varför han är så rosig om krinderna är det för att jag har ätit choklad,
villket kanske inte är så bra eftersom att jag fortfarande ammar honom.
Bodyn är så söt det står- I have the worlds best daddy
Villket är så sant =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0