Såå Tröttt

Vi vaknade nyss kl18:00 för att vara exakt, antonio och jag somnade direkt.
 Vi kom hem kl 16:00
Jag träffade min kompis Affi kl 13:00 vid slussen sedan gick vi hela vägen till kultur huset, sedan hela vägen till medborgarplatsen. Antonio hade jag hela tiden i bärselan, så när vi kom hem var jag helt slut.
Vagnen slutade faktiskt att gnissla, så det var bra men Antonio vägrade sitta i vagnen så jag tog med den aldeles i onödan, som vanligt haha
Antonio kräkter också precis innan vi skulle gå, vet inte riktigt varför. 
Han har han inte kräkts sen vi gick iallafall så jag tror inte att han är sjuk som tur är.
Vi köpte också steg tre gröt i dag så det ska han få prova om en stund, själv ska jag äta pasta med pesto,
Så gott har inte ätit det på jätte länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0