Pusselmatta och irriterande ljud

Antonio tycker verkligen om sin nya pusselmatta han sitter och tuggar på bitarna och drar loss dom i bland.
Vi har laggt dom i en hörna i vardagsrumet där har vi också lagt leksakerna så han har en mysig lekhörna.
Men det är synd att dom är så små han har två stycken, men vi måste nog köpa en till.
Här leker ha så sött och fint =)


Den här fick han av mig i julklapp, man kan väl säga att jag har blivit smått trött på alla ljud,
apan säger ...
grisen säger ...
lejonet säger...
om och om igen låter den eller så hörs det
 röd,orange, gul,grön och blå
Jag försökte vila idag, men det gick ite så bra när man hörde dom där ljuden helatiden =)


Kommentarer
Postat av: Guldregn

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!

Gott Nytt ÅR

Postat av: chili

Naaew så söt!!:)

2009-01-02 @ 23:18:12
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: jennie

så söt:)

2009-01-03 @ 18:36:53
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0