Orkar inte var snäll längre

Inna vi skulle hälsa på mina kusiner åkte vi in till t-cenralen, det var helt packat med folk och ingen bryr sig ju om man går där med barnvagn så alla puttas och måste absolut gå precis framför.
Första halvtimmen lät jag alla hålla på, för när jag blir arg blir jag riktigt irriterad så jag försöker verkligen låtabli, men efter ett tag fick jag nog, jag orkade verkligen inte vara snäll längre, så jag bara gick bara rakt fram i min takt.
Jag körde ju inte på någon, men jag orkade inte stanna hela tiden bara för att någon skulle gåförbi.
Vi fick springa runt ett bra tag, för vi skulle nämligen köpa en till kontrol till Wii, det var slut på första Åhlens så då gick vi till den andra, när dom inte hade där gick vi till Gamestop där kostade det typ 800kr men det var det enda stället det fanns på, min man ville absolut att vi skulle spela tillsammans så det var bara att köpa =)
Efter vi köpt det  hade vi brottom till min moster, men mamma och syster var inte där när vi kom.
Vi hade väntat oss middag men det blev bara fika så vi stannade typ i två timmar sedan skyndade vi hem och köpte hamburgare på vägen eftersom att vi inte hade ätit något innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0