Julklappar

Nu har vi varit i Farsta C och julklapps handlat, handlade för 1000kr, blev mer än vad jag hade tänkt mig, så alla julklappar tillsammans har gått på 2000kr, men när vi kom hem så kom vi på att vi inte har köpt någon julklapp till min svärmor så då blir det mer julklapps handling i morgon.
Imogon ska jag träffa min kompis Affi, vi ska väl gå och fika eller något skoj, villket också kostar pengar, så snart är jag väl pank igen.
Nu håller jag iallafall på att laga middag, kyckling och ris ska det bli, det åt vi igår också men det är så smarrigt.
Antonio ska få gröt som vanligt, fattar inte att han inte tröttnar på det, nu när han är 8 månader så ska vi köpa steg tre mat, det kanske uppskattas mera får vi hoppas.
Vi har också bestämt att vi ska byta blöjor, nu har vi några billiga men vi fick på posten, pampers up & go, tror jag dom heter, såna som man sätter på som byxor, dom var mycket bättre än vanliga som man måste hålla på att öppna. Det enda dåliga är att dom är så dyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0