Jul slut!

Igår var det julafton nu kommer alla jobbiga dagar som man ska träffa alla människor som man inte träffade på julafton. Idag var jag och Antonio hoss min gudmor, det var trevligt men inte så roligt eftersom att det bara var "gammligar"där, så vi stannade bara och åt sedan åkte vi hem.
 På tunnelbannan så var det Två mammor och deras barn och så någon av  barnens pappa. Föräldrarna var as packade och satt och skrattade skrek och pratade om sex och ena mamman råkade putta den andra mamman så hon slog i huvudet. Stackars barn dom var väl 8,9 år. Tänk att vara ute med sina föräldrar när man är så små och föräldrarna håller på sådär. Jag blev as förbannad tycker inte att man upförsig så där och dricker så mycket när man har sina barn med. När Antonio började skrika så var dom tvungna att skrika över hela tunnelbannan - Nu börjar bebisen skrika också.
Så irriterande, jag har iallafall för länge sedan bestämt att jag inte tänker dricka när mina barn är med, om man nu måste dricka är det väl bara skaffa barnvakt eller inte dricka så mycket. Det är väl inte för mycket begärt. Tänk på barnen.
Imorgon ska hela familjen hem till min moster. Det ska bli trevligt två av mina kusiner bor i england så dom träffar man inte så ofta. Sen min mormor och morfar dog har familjen blivit väldigt splittrad nu träffar vi bara vår moster och kusinerna efter julafton.



Eftersom att en del av Antonio julklappar var stora så fick han dom i morse
Han fick två pussel mattor och sen ett Play 2 learn bord, båda sakerna var väligt uppskattade. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0