Harry Potter

Igår skulle vi kolla på Harry Potter på kanal 5 som började kl 7.
Det hela började med att vi missade tio min, det gör filmen tråkigare.
Samtidigt som vi kollade på tv så var alla tvugna att ta så det blev mycket spriga fram och tillbaka.
Kl 8 orkade inte Antonio längre han bara gnällde och grät så då var jag tvungen att gåoch lägga honom,
alltså han vi kolla typ en halvtimme av filmen och det blev väldigt osammanhängande.
Jag har sett filem flera gångerförut så det gör ju inte så mycket men det hade varit trevligt att kunna kolla på en halv film iallafall =). Åter igen så somnade jag och Antonio samtidigt, kl 8typ, sen sov jag tills kl var halv 11,
Då gick jag upp så kollade jag och maken på scrubs, vi hade laddat upp med ostbågar och läsk till Harry Potter men det fick vänta tills vi kolla på scrubs, vi satt uppe tills kl 2 sen somnade jag.
Nu har vi precis vaknat och ska äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0